sâmbătă, 24 noiembrie 2007

Lost and... someday, found

Um... hi. Bine v-am regasit. Nu-mi merge prea bine, ca de obicei. Blogosfera nu e un taram al bogatilor sau al fericitilor. Dar, azi vreau sa va dau ceva. Ce nu-i al meu. Dave Gahan, vocalul de la Depeche Mode, are o melodie, ale carei versuri vreau sa vi le impartasesc.

Saw something

After the storm
Had passed
I wondered how long
The break in the clouds would last I saw something in your eyes
I'm sure
(Oh baby) I saw it
Something in your eyes
I wanted it for myself

I sit and I wait
And I stare
Still wishing for a divine intervention
To lift me from my chair

I saw something in your eyes
I'm sure
(Oh baby) I saw it
Something in your eyes

You and I have come so far
We've reached beyond the farthest star
Time and time and time again
I want you back
You were a friend
We can't pretend
I saw something in your eyes
I'm sure
(Oh baby) I saw it
Something in your eyes
I wanted it for myself

Daca doriti adevaratul cantecel, http://fr.youtube.com/watch?v=TZfZfzsA5Q8 . Combinati acesta cu o stare complet proasta, provocata, si ma veti obtine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Tu ce vrei sa zici, ma?